Loitando polo Centro Social
Dada a situación complicada que estamos tendo co local do Centro Social d'A Revolta, que temos concedido na Praça do Anfiteatro d'As Rosas de Caranza, na Rua Alcalde Quintanilha, L-3 Local nº2. Pois som vários os assuntos pendentes -consolidaçom da cessom, águas residuais, ..., que ainda temos que solucionar e que estám paralisando as reformas e a adapataçom do mesmo para poder desenvolver as nossas actividades cum mínimo de qualidade. Para informar da situaçom, do que se leva feito e do que queda por fazer, confeccionamos este blogue, agardamos que seja útil. E logo podamos debater..

terça-feira, 6 de dezembro de 2011

21 de Novembro de 2011 - Desbordamento de augas fecais

21 de novembro de 2011

O luns 21 de novembro fomos à xestoria, que leva os papeis da comunidade de vizinhos e vezinhas da L-3. Levamos-lhe as fotos das fugas de augas fecais para que viram que era necessário fazer as obras de reparaçom das arquetas e por a nova tubagem. Quando regressamos ao local para seguir secando as fugas de augas fecais, começou a chover moi forte e houvo um desbordamento da botelha que tapa o furado do bater e saiu toda a merda e todas as toalhinhas que tamponam as arquetas e tubagens. Empezamos a achicar e subimos ao portal a chamar aos vizinhos e vezinhas para pedir-lhes ajuda para que foram conscientes de que nom se podiam tirar toalhinhas polo bater pois estas nom se desfaz e quedam como trapos de tela, taponando todo.


Mentres seguíamos limpando a desfeita, véu o presidente da comunidade de vizinhos e vizinhas. Ensinamos-lhe como estava atascada a arqueta e tomou consciência e dixe que ia falar com a xestoria para dar-lhe prioridade a estas obras pois eram urgentes.

Asim foi que se aceptou o orçamento presentado por fontaneira Iván & José de 3800'00 €. Consiste em deslocar as arquetas que estam dentro dos tabiques cara dentro do local. Instalar uns tubos desde cada arqueta até a arqueta que está dentro do local pegada à janela, e desatascar os tubos antigos que van em horizontal desde o nosso local até o de "tito" e de aí cara a arqueta principal da rua.

Comentamos-lhe também ao presidente a ideia de por cartazes nos portais pedindo que nom se tirassem toalhinhas polo bater pois estas atascam as arquetas. O presidente dixe que estava de acordo e fixemos os cartazes e el encargou-se de colalos nos portais e comentou-nos que iam tratar o tema numa próxima assembleia que tiveram da vizinhança.

Enlace com o álbum de fotos:


https://picasaweb.google.com/112962828747637716538/21DeNovembroDe2011?authuser=0&feat=directlink

Enlace com a galeria de diapositivos em alta resoluçom:


https://picasaweb.google.com/112962828747637716538/21DeNovembroDe2011#slideshow/5679380001679252498

++++++++++

Nenhum comentário:

Postar um comentário