Loitando polo Centro Social
Dada a situación complicada que estamos tendo co local do Centro Social d'A Revolta, que temos concedido na Praça do Anfiteatro d'As Rosas de Caranza, na Rua Alcalde Quintanilha, L-3 Local nº2. Pois som vários os assuntos pendentes -consolidaçom da cessom, águas residuais, ..., que ainda temos que solucionar e que estám paralisando as reformas e a adapataçom do mesmo para poder desenvolver as nossas actividades cum mínimo de qualidade. Para informar da situaçom, do que se leva feito e do que queda por fazer, confeccionamos este blogue, agardamos que seja útil. E logo podamos debater..

terça-feira, 6 de dezembro de 2011

29 de Novembro de 2011 - Começam as obras das arquetas

O martes 29 de Novembro começam as obras das arquetas

O martes 29 de Novembro começam as obras das arquetas, a partir de aí seguimos o horário laboral dos trabalhadores da fontaneira, ajudando em todo o que podíamos e limpando o local ao final de cada jornada para fazer mais comodo o trabalho dos operários e seguir mantendo vivo o trabalho de limpeza que se tinha feito até agora por parte da Revolta.


A comunidade de vizinhos e vizinhas, dizia-nos que se iam reunir com o concelho para dizer-lhe que tinha que pagar a comunidade do local, que som 8'00 € ao més. Até o de agora nom o tinham feito. O baixo é propriedade do Instituto Galego da Vivenda, pero está cedido em precário ao Concelho e este no lo tem cedido a nós em precário também. Isto foi o que nos transmitiu o presidente da comunidade depois de ter-se reunido com o concelheiro de Patrimônio. Parece ser que se comprometeu a pagar a comunidade e ajudar no gasto das obras que estavam a levar os vizinhos e vizinhas.

As cousas estam neste momento asi. Aguardamos que as obras cheguem a bom porto e que depois a Revolta lhe demos o impulso final para poder preparar o Entroido dentro do local.

Enlace com o álbum de fotos:

https://picasaweb.google.com/112962828747637716538/OMartes29DeNovembroComecamAsObrasDasArquetas?authuser=0&feat=directlink

Enlace com a galeria de diapositivos em alta resoluçom:

https://picasaweb.google.com/112962828747637716538/OMartes29DeNovembroComecamAsObrasDasArquetas#slideshow/5682991951710636226

++++++++++

Nenhum comentário:

Postar um comentário